شیراز پست یه اعتراض نامه از جنس قرن بیست و یکم هست هدف مهارتهای ادبی نیست فقط یه نوع خاص تبدیل احساس به کلمه امیدوارم لبخند بزنید هر چند اگر تلخ باشد..ت
No comments:
Post a Comment